Меблі Стрий. Безкоштовна доставка Брістоль.

Меблі Стрий. Безкоштовна доставка Брістоль.

Для замовлення доставки меблів у Стрий у нашому магазині необхідно заповнити форму, це займає не більше декількох хвилин. Треба вказати:

  • ім’я, прізвище;

  • електронну адресу;

  • контактний номер телефону;

  • точну адресу, куди слід доставити меблі.

Також замовити доставку м’яких меблів у Стрий можна за телефоном, повідомивши інформацію консультанту магазину.

Важливо! Якщо меблі буде отримувати інша людина, необхідно повідомити її контактні дані.

На що звернути увагу при доставці меблів

1. Перш за все, уважно обирайте “Спосіб оплати” та “Спосіб доставки”.

2. Ретельно перевіряйте цілісність упаковки та обережно відкривайте її.

3. Якщо у покупця з’явилися претензії до якості упаковки, слід скласти акт із працівником кур’єрської служби або транспортної компанії.

4. Упаковку слід зберегти до того часу, поки не покупець не перевірить якість меблів, а також на весь гарантійний період.

Доставка у межах Львова

Доставка у межах Львова можлива двома способами:

  • транспортом поштових компаній;

  • самовивіз.

Меблі доставляються розібраними, в спеціальних упаковках. Клієнт має перебувати за адресою доставки протягом часу, зазначеного у заявці.

Вартість доставки:

  • при сумі замовлення більше 10 тис. грн — безкоштовно;

  • при замовленні вартістю менше 10 тис. грн — 160 грн.

Доставка здійснюється до під’їзду чи дома.

Доставка меблів з каталогу у Стрий — ціни, страховка, приймання

Доставка меблів у Стрий здійснюється транспортом поштових служб, вартість розраховується за тарифами обраного перевізника. Для отримання товару при собі слід мати документ, що засвідчує особистість покупця.

Важливо! Перед відправкою товар перевіряється та страхується на повну вартість меблів.

Якщо вас цікавить доставка “Новою поштою”:

  • оберіть відділення, найближче до місця проживання;

  • послуги “Нової пошти” покупець сплачує окремо, вони не входять до вартості меблів;

  • сума доставки розраховується, виходячи з габаритів, маси меблів та відстані доставки, сплачується безпосередньо при отриманні посилки або кур’єру.

Приймання меблів у відділенні “Нової пошти”

Якщо покупець вирішив купити меблі у Стрий післяплатою, при отриманні посилки необхідно сплатити залишок суми.

Важливо перевірити:

  • відповідність артикулів;

  • найменування та кількість товарних одиниць;

  • упаковку та пересвідчитись у відсутності ушкоджень, вона має бути щільно закрита.

До моменту прийому товару покупцем відповідальність за нього покладена на службу доставки. Тож при наявності будь-яких ушкоджень упаковки або меблів слід вимагати складання відповідного акту. У документі вказуються всі пошкодження, за необхідності можна зробити фото. Детальний опис дефектів прискорить процедуру повернення та заміни товару.

Важливо! У випадку, коли клієнт погоджується та отримує товар, жодна претензія магазином не приймається.

Якщо здійснюється доставка габаритного чи крихкого товару, він обов’язково знаходиться у захисних дерев’яних латах, їх слід зняти, щоб оглянути меблі. У відділенні “Нової пошти” клієнту зобов’язані допомогти зняти лати та перевірити якість товару. Огляд проводиться лише у присутності представника служби доставки.

У випадку, коли покупець замовляє доставку меблів з каталогу у Стрий кур’єром “Нової пошти”, слід заздалегідь передбачити наявність інструменту для того, щоб розібрати лати, адже до обов’язків кур’єра не входить ця робота. Знадобиться викрутка чи пасатижі.

Важливо! Без перевірки меблів ви ризикуєте не помітити механічні ушкодження, що були отримані під час транспортування. Якщо пошкодження великі та не дозволяють користуватися меблями, покупець має право відмовитися від отримання посилки.

Терміни доставки

Оскільки магазин має власний склад, усі меблі, зазначені у каталозі, є у наявності, тож термін відвантаження товару не перевищує 3 робочих днів. Якщо обрана модель меблів відсутня, терміни збільшуються до 1-6 тижнів.

Терміни доставки не перевищують 5 робочих днів, якщо меблі доставляються у складі збірного вантажу. Для доставки між іншими населеними пунктами необхідно до 10 робочих днів.

Важливо! Додатково покупець може оплатити підйом та занос меблів. Вартість розраховується окремо та залежить від маси, габаритів вантажу та наявності вантажного ліфту.

Оскільки товар доставляється у розібраному або частково зібраному вигляді, додатково оплачується збір меблів. Вартість послуги залежить від складності конструкції. Звісно, зібрати меблі покупець може самостійно, достатньо скористатися детальною інструкцією. Але слід пам’ятати, що у випадку самостійного збору будь-які складнощі у користуванні або ушкодженні меблів не підлягають безоплатному усуненню у період дії гарантійного обслуговування.

Строки доставки меблів у Стрий, ціни на додаткові послуги слід уточнювати заздалегідь у менеджерів магазину.

Товари Товари

Часто задавані питання

Які меблі продає Bristol у Стрию?

В Стрию доступні всі меблі, які є в наявності на момент пошуку на сайті. 

Як отримати безкоштовну доставку меблів у Стрий?

Безкоштовну доставку виконує служба доставки Bristol при умові, що вартість замовлення буде більше 10000 грн.

Що означає гарантія від виробника?

Магазин Брістоль працює напряму з українськими виробниками меблів без посередників, тому будь які гарантійні випадки вирішуються швидко.

Зворотній зв'язок