Гарантійні зобов'язання

Шановні клієнти! Наш інтернет-магазин меблів «Брістоль» надає гарантійне зобов’язання на товар, який офіційно супроводжується гарантією від виробника або гарантією від магазину. Підтвердженням гарантійного зобов’язання служить гарантійний талон Виробника та товарний чек.

Гарантійний термін експлуатації корпусних та м’яких меблів – 12 місяців з дня придбання і за умови правильної експлуатації.

Гарантійний термін експлуатації матраців – 18 місяців з дня придбання і за умови правильної експлуатації.

При виявленні фабричних дефектів, бракованих деталей або фурнітури товар збирати не можна. В такому випадку Вам необхідно зв’язатись з менеджерами, які оформляли Ваше замовлення по телефону, та відправити лист на наш електронний адрес з фотографією фабричного дефекту і етикетки з упаковки, де була дефектна деталь, а також вказати номер замовлення або дату покупки.

Увага: меблі або деталі, які були вже у монтажі, обміну та поверненню не підлягають. Будь ласка при отриманні товару перевірте придбаний товар на комплектність та відсутність фабричних дефектів. Після від’їзду служби доставки претензії не приймаються.

Обов’язковою умовою для надання гарантійного обслуговування є наявність товарного чека (номер замовлення).

Умови повернення товару протягом 14 днів

Згідно ЗУ «Про захист прав споживачів», Ви маєте право повернути товар, якщо він не підійшов Вам за розміром або з інших причин, і тільки за таких умов, як:

- збережений товарний вигляд товару;

- збережена фабрична упаковка та етикетки (товар не розпаковувався);

- меблі не були зібраними (в т.ч. частково) та не використовувались;

- збережений товарний чек;

У разі повернення меблів, клієнт оплачує транспортування меблів на склад магазину.

Увага! Гарантійні зобов’язання не поширюються:

- при відсутності фактів про покупку (товарного чека, номера замовлення і т.д);

- на скло, та скляні елементи; - якщо меблі були зібрані або використовувались;

- якщо збірка придбаного товару не виконувалась представниками інтернет-магазину «Брістоль»;

- пошкодження при самостійній збірці;

- якщо індивідуально замовлені товари, які привезені або виготовлені за спеціальним замовленням клієнта;

- при пошкодженій чи відсутній фабричній упаковці;

- при виникненні дефектів, викликаних не правильними умовами експлуатації;

- якщо самостійно внесена зміна у конструкцію товару;

- при проникненні вологи;

- на ортопедичні матраци нестандартних розмірів, а також матраци з розкритою фабричною упаковкою .