Розпродаж меблів зі складу до -50% тут

Блог
Особливості офісного інтер’єру
  06.02.2019

Секрет вдало облаштованого офісного інтер’єру – у гармонійному співвідношенні вільного простору та кількості робочих місць. Варто врахувати, що від того, наскільки завантаженим буде приміщення залежить комфорт працівників та загальна атмосфера.

На відміну від кабінету у його класичному розумінні, офіси типу open space вирізняються відсутністю будь-яких рамок, відкритим плануванням та мінімалістичним набором меблів.

Що стосується стилістики офісу, то тут все залежить від особливостей приміщення й кількості працівників. Експериментувати з варіантами оформлення набагато простіше в робочих просторах, призначених на невелику кількість осіб. Поєднати ж різні дизайнерські задумки у робочих приміщеннях для колективу понад 10 осіб буде набагато складніше.

Поширені помилки при оформленні офісу

З першого разу неможливо досягнути ідеального результату - це ні для кого не секрет. Проте завжди можна постаратись уникнути недоліків й облаштувати робочий простір так, щоб кожен працівник міг почувати себе комфортно й затишно. Така приязна атмосфера неодмінно позитивно вплине на рівень продуктивності колег й знизить відчуття напруженості й стресу.

Ми виокремили найбільш типові помилки, яких допускаються при виборі офісних меблів. Серед них:

1. Використання різних за стилем предметів інтер’єру.

Це більшою мірою стосується опен-спейс офісів. В таких приміщеннях допустимо використовувати відкрите планування, умовний поділ робочого простору на зони за допомогою різних меблів, перегородок тощо. Проте робити це варто з відчуттям міри, розуміючи цю тонку межу між привабливою еклектикою й несмаком.

2. Вибір меблів, які не підходять за габаритами приміщення.

Великий стіл з дерева, безсумнівно, зможе додати солідності інтер’єру робочого кабінету й його власнику, проте виглядатиме абсолютно недоречно у невеликому за площею офісі. Слід намагатись оформлювати робочий кабінет з урахуванням побажань працівників й втілювати їх відповідно до можливостей доступної площі.

3. Розміщувати дуже багато меблів.

Офіс – це, по суті, другий дім, адже в ньому декому доводиться проводити майже половину доби у будні дні. Незалежно від кількості працівників, при облаштуванні робочих кабінетів варто дотримуватись принципу ергономіки й надавати перевагу невеликій кількості компактних та функціональних меблів. Так можна буде забезпечити комфортні умови для роботи та відпочинку всім членам колективу й не обтяжувати при цьому інтер’єр зайвими предметами.

Онлайн-магазин меблів «Брістоль» готовий запропонувати своїм клієнтам широкий вибір якісних та надійних меблів для офісів, дитячих кімнат, спалень, кухонь та інших приміщень житлового будинку від найкращих українських меблевих фабрик. У нас можна купити меблі за доступними цінами всього за кілька хвилин, доклавши для цього мінімум зусиль. А якщо знадобиться – наші консультанти допоможуть з вибором бажаного вами варіанту, надавши кваліфіковану консультацію.

Повернутись
Зворотній зв'язок